Saturday, December 4, 2010

CaHayA MatE kUrniAn iLaHi...

Assalamualaikum.....
Hari ni dengar lg perkabaran gembire dari rakan ku..yatt awe dah pregnant...alhamdulillah...rezki dier awl...bru sebulan kawen dah pregnant...jauh dlm hati sedih sbenarnyer....kenape ye???...coz aku dah dekat 5 bulan kot kawen nape x pregnant lg???marah ke??x Marah pade Tuhan...maybe belum rezki aku kot....ade hikmah..ade org tue lg sedih nasib dier dr aku...dah dekat 5 tahun kawen x gak dpt baby lg....aku ni baru 5 bulan....tp aku nak....nak sgt...lg sedih bile hubby kate....ala period lagi ke??tande die nak baby sgt kot...hanye mampu tersenyum kelat smbil bkate...belum smpi rezki lg kot syg....tp kenapa kat luar sane sng je org buang baby...hari2 kot ade cite psl buang baby....sedarlah kwn2...berdosa....haram!!!hehe jd ustazah plak...tp btol pe...dr buang bek bagi aku yg nak ni...tol x??doakan lah rezki saye nak dpt baby tcpai k...anugerah Allah paling bernilai.....

No comments:

Post a Comment