Friday, December 2, 2011

kEhAdiRan InSan BaRu...SyUkUr AlhAmDuliLlaH.....

Assalamualaikum....

Sangat lame rasenye x melayan blog ni smpi password lame pon dah terlupe...hehe...penangan kehamilan....jd malas segala-galanye......ape kabar rakan2....hope sihat sentiasa....pejam celik pejam celik kita dah di bulan akhir pada tahun 2011 ini kan...huhu..tersangat lah pantas mase itu berlalu....
Alhamdulillah..aku telah dikurniakan seorng zuriat yang comel, lahir pada 11/10/2011 pada jam 2.42ptg... peritnye rupenye melahirkan....tapi alhamdulillah segalanye berjalan lancr bagiku walaupun saat kelahiran itu tidak pada tarikh yg dijangka tapi segalanye selamat....dan aku di permudahkan semasa melahirkan Puteri Nur Amani binti Eddie.....terima kasih Allah atas kurnian mu ini...x terkata bahagianye saat Puteriku selamat dilahirkan....saat jururawat meletakkan Puteriku di ats dadaku sejurus kelahirannye...menitis air mata bahagia ku....alhamdulillah...seorang Puteri yang comel......


                                                   wajah Puteriku saat selepas dilahirkan......
 haaa....lau x caye anak aku comel tgk la pic2 die kat bwh ni....cecomelkan....kan...hehe.....moge menjadi ank yg solehah n bijak pandai....amin ........

                                      alahaiiii......berusia 2 hari..nak buka mata pun segan2...hehe



                                                  tengok..pandai senyum dah...cute.......


                                                       besarnyerr mulut......menguap..........


                                                           saya sayang ibu dan ayah..........


.
                          tgk tu....mule2 dibedung pndai lak kuarkan tgn n mengiringkan bdn...bijak2 ank ibu ni

ok la..dah mls plak nak menaip la.....doakan Puteriku sentiasa terpelihara keselamatan, kesihatan dah maruahnye....serta menjadi anak yang solehah....amin.....

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete